Praca

Rekrutacja na stanowisko:  Kierownik Działu Administracyjnego

Zakres obowiązków:

  • organizuje, nadzoruje i odpowiada za pracę podległych pracowników z działu administracyjnego,
  • dba o utrzymywanie porządku oraz estetycznego wyglądu pomieszczeń dla publiczności, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, magazynowych, pomieszczeń dla aktorów oraz placów i gruntów będących własnością Teatru,
  • odpowiada za właściwą i terminową obsługę ubezpieczeń i podatków majątku pozostającego
    w dyspozycji Teatru,
  • odpowiada za właściwe zarządzanie i obsługę administracyjną i techniczną pozostających w gestii Teatru budynków oraz środków lokomocji,
  • zarządza nieruchomościami,
  • prowadzi dokumentację prawną nieruchomości oraz dokumentację techniczno-budowlaną budynków i urządzeń,
  • odpowiada za właściwą gospodarkę materiałową i zaopatrzenie Teatru w materiały niezbędne do pracy administracyjnej oraz scenicznej,
  • sprawuje nadzór nad właściwą eksploatacją środków transportu oraz ich stan techniczny,
  • nadzoruje prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów małocennych (w tym wyposażenia) oraz związanej z tymi sprawami dokumentacji wraz z rozliczeniem inwentaryzacji,
  • opracowuje plan oraz organizuje i nadzoruje przebieg okresowych inwentaryzacji składników majątkowych Teatru,
  • odpowiada za stan techniczny budynków. Planuje i organizuje niezbędne bieżące remonty i prace konserwacyjne Teatru i pomieszczeń będących w dyspozycji Teatru, (w tym opracowuje plan remontów bieżących),
  • prowadzi sprawy oraz sprawuje nadzór nad przestrzeganiem zasad oraz trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych na dostawy oraz wykonywanie usług związanych z bieżącą działalnością Teatru,
  • dba o mienie, zabezpiecza jego stan i gwarantuje dobre warunki eksploatacji bądź przechowywania majątku teatru,
  • obsługuje administracyjnie wszelkie imprezy organizowane przez Teatr,
  • prowadzi zagadnienia z zakresu gospodarki komunalnej, gospodarki energetycznej, wodno-ściekowej i ochrony środowiska,
  • załatwianie spraw związanych z wynajmem pomieszczeń teatru,
  • nadzór administracyjny i porządkowy – we współpracy z kierownikiem działu technicznego – nad organizacją imprez obcych oraz czuwanie nad ich przebiegiem.

Wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
  • znajomość Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,
  • umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji wniosków, służących pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój, modernizację i bieżącą działalność,
  • znajomość w stopniu komunikatywnym języka obcego.

 Warunki pracy:

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • praca na miejscu – w siedzibie Teatru,
  • możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych,
  • praca w kreatywnym zespole.

Wymagane dokumenty:

  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,

Dokumenty należy:

– przesyłać na adres mailowy: admis@wspolczesny.pl

– bądź dostarczyć/przesłać na adres: Teatr Współczesny w Warszawie, 00-640 Warszawa,
ul. Mokotowska 13,

w terminie  do dnia  30.09.2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO, tj.: Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr Współczesny ej z siedzibą w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 13, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji*

 /*niepotrzebne skreślić/.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub e-mailowo w przypadku braku numeru telefonu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Teatru Współczesnego w Warszawie (https://www.wspolczesny.pl/bip) oraz na stronie www Teatru (www.wspolczesny.pl).

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w procesie rekrutacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w procesie rekrutacji, będzie można odebrać w Dziale Kadr w Teatrze w terminie do 6 miesięcy od zakończenia naboru, tj. od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://www.wspolczesny.pl/bip) oraz na stronie www Teatru (www.wspolczesny.pl). Po upływie wskazanego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny, a ze zniszczenia zostanie sporządzony protokół.

 

Deklaracja dostępności